Ensam hemma

Idag åkte familjen tillbaka till stan men själv har jag en månad kvar här på ön. Brukar tycka att det är skönt att vara här ute själv men jag måste erkänna att det känns lite ensamt...har varit kul med sällskap!

Men on the bright side så blir det en månad med mycket raw food, bönor, veggisar mm, tid att fokusera på jobbet och en del blåbärsplockning.

Skickar med ett Deepak chopra citat som är mitt mantra den här veckan. Övrig holistisk självmedicinering har den senaste tiden handlat om vilka planeter som hör till vilka dagar och vilka färger (kopplade till planeterna) man bör använda vid de olika dagarna. Jag tänkte att jag skulle försöka klä mig utefter detta.. Första dagen var idag. Jag kan ha fel men har för mig att dagens färg var bla guld/beige jag har haft på mig marinblått hela dagen... Försöker igen imorgon 😄👗

 

Kommentera här: